Objectiu: publicar

Aquest és el bloc de l'IES La Plana, el qual nasqué amb la vocació de ser la veu de tota la comunitat que forma l'institut. Aquest és un mitjà d'expressió lliure i les opinions vessades són únicament i exclusiva responsabilitat dels autors de les entrades i dels comentaris. En aquest bloc es permeten comentaris anònims però l'administrador es reserva el dret d'eliminar els que es consideren ofensius o no adequats per al seu bon funcionament.

Visita nº: Free Hit Counters

Catàstrofe

Ha passat. S'han esborrat per error totes les entrades que hi havia en aquest bloc. En breu intentaré tornar a posar les que he pogut recuperar gràcies a sant Google i la seua caché. Encara que són molt ràpids. En unes dues hores ja havien desaparegut de la caché les entrades esborrades i només he pogut recuperar fins el desembre de 2007. Disculpeu les molèsties. :(

3 comentaris:

Unknown ha dit...

Rectifique, gràcies a la caché de Google encara he pogut recuperar totes les entrades. Pensava que no perquè estava buscant els posts arxivats mes a mes introduint "site:http://laplana13.blogspot.com/2007_02_01_archive.html" i clicant en l'enllaç "còpia en memòria". Clar, la recerca dels mesos que no hi havien posts no donava resultats i jo em pensava que ja havia desaparegut de la caché de Google. Ara em queda la feinada de restaurar les entrades tal i com estaven. Ja tinc feina per aquest nadal, per si no en tenia prou!

Unknown ha dit...

He creat un missatge en un grup d'ajuda de Blogger explicant el que ha passat i demanant ajuda. Explicació detallada dels fets. Espere que algú em conteste allà.

IES la plana ha dit...

Tinc una solució

Seguidors